Warung Sembang-Sembang

warung sembang-sembang..sembanglah disini...
 
HomeHome  Portal NewsPortal News  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Beli Smartphone Menang Kereta!!

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
pikochew
police recruit (lower rank)
police recruit (lower rank)


Posts : 9
Join date : 29/12/2011

PostSubject: Beli Smartphone Menang Kereta!!   Mon Mar 25, 2013 2:01 pm

Hanya perlu beli sebuah smartphpne dan boleh menang Mini Cooper... Berminat?? Wink
Back to top Go down
soyacincaubear1
police recruit (lower rank)
police recruit (lower rank)


Posts : 2
Join date : 06/11/2012

PostSubject: Re: Beli Smartphone Menang Kereta!!   Tue Mar 26, 2013 3:28 pm

betul tak??ini macam scam sebab dapat satu mini cooper dengan senang cara saja...atau ni MLM??kalau bukan scam, I sangat berminat dengan hak ni...
Back to top Go down
roseflame
constabel (Lower rank)
constabel (Lower rank)


Posts : 21
Join date : 27/03/2013

PostSubject: Re: Beli Smartphone Menang Kereta!!   Wed Mar 27, 2013 12:23 pm

scam ker?? xdela dpt snng2 camni kan
Back to top Go down
pikochew
police recruit (lower rank)
police recruit (lower rank)


Posts : 9
Join date : 29/12/2011

PostSubject: Re: Beli Smartphone Menang Kereta!!   Wed Mar 27, 2013 3:55 pm

soyacincaubear1 wrote:
betul tak??ini macam scam sebab dapat satu mini cooper dengan senang cara saja...atau ni MLM??kalau bukan scam, I sangat berminat dengan hak ni...

bukan scam lah.. ni Celcom puya promotion..
Bukan saja boleh menang Mini Cooper malah ada hadiah Samsung Galaxy Slll Mini utk u menang..
Hanya dengan berdaftar dengan Celcom First Plan atau naik taraf plan sedia ada dengan membeli sebuah smartphone saja....
Nak bagi tau jugak yang Slll Mini tu hanya untuk bulan ni sebagai hadiah...
Nak tau lanjutnya:
http://www.celcom.com.my/promotions/aminiamonth.php
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Beli Smartphone Menang Kereta!!   Today at 4:10 pm

Back to top Go down
 
Beli Smartphone Menang Kereta!!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Warung Sembang-Sembang :: Ruang Komuniti :: Kopitiam Corner-
Jump to: