Warung Sembang-Sembang

warung sembang-sembang..sembanglah disini...
 
HomeHome  Portal NewsPortal News  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Mahal tak pelan internet skrng ?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
ronlim
constabel (Lower rank)
constabel (Lower rank)


Posts : 20
Join date : 24/01/2012

PostSubject: Mahal tak pelan internet skrng ?    Tue Feb 25, 2014 10:58 pm

kalo buka 3G sepanjang hari, quota takkan habis ke ? Sebab I nampak byk org selalu pakai 3G bila bila masa je.
yg pelan 3G tu mahal tak ? Skrng ni ada promo utk data tak ?
Back to top Go down
vivivi
police recruit (lower rank)
police recruit (lower rank)


Posts : 12
Join date : 09/02/2012

PostSubject: Re: Mahal tak pelan internet skrng ?    Tue Feb 25, 2014 11:04 pm

yala tu la.. biasanya i cakap dgn kawan i, tiba tiba data habis. malu je. i dengar kawan kata yg celcom tu, pelan data dia takde expiry date.. maknanya blh cakap dari malam sampai pagi ke.. hehe
Back to top Go down
sasatan
police recruit (lower rank)
police recruit (lower rank)


Posts : 8
Join date : 11/02/2012

PostSubject: Re: Mahal tak pelan internet skrng ?    Wed Feb 26, 2014 5:09 pm

Ingat kalian, jangan sekali-kali menagih dengan internet. Biasanya orang guna untuk kerja saja. Janganlah terlampau sangat.
Back to top Go down
minzi
constabel (Lower rank)
constabel (Lower rank)


Posts : 24
Join date : 28/01/2012

PostSubject: Re: Mahal tak pelan internet skrng ?    Thu Feb 27, 2014 9:58 pm

bagi saya, i lebih suka pakai wifi la.. lagi stabil dan tak payah bayar pun.. kalo pakai data kan kita kena top up setiap bulan biarpun boleh kumpulkan data semua tu.. lepas kira, i rasa payah lahh
Back to top Go down
zaqzaq
police recruit (lower rank)
police recruit (lower rank)


Posts : 14
Join date : 07/02/2012

PostSubject: Re: Mahal tak pelan internet skrng ?    Fri Feb 28, 2014 6:46 pm

Adakah kalian tahu dengan promosi celcom xpax kebelakangan ni? Mereka kata dapat data percuma kalao tambah nilai. Kalao betul tu bagus lah.
http://www.xpax.com.my/mobileinternet
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Mahal tak pelan internet skrng ?    Today at 4:06 pm

Back to top Go down
 
Mahal tak pelan internet skrng ?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Warung Sembang-Sembang :: Ruang Sains ICT :: Dunia ICT-
Jump to: