Warung Sembang-Sembang

warung sembang-sembang..sembanglah disini...
 
HomeHome  Portal NewsPortal News  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Akhirnya Piala Dunia 2014!!

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
drekyee
police recruit (lower rank)
police recruit (lower rank)


Posts : 14
Join date : 01/01/2012

PostSubject: Akhirnya Piala Dunia 2014!!   Mon Jul 14, 2014 10:27 am

Sampai jugak penghujung untuk piala bola 2014 ni!!
Nak tanya siapa yang menang untuk pertandingan pagi ni???
I tak tengok final kerana lepas Brazil kalah, tak ada mood pulak nak sambung tengok bola setip pagi.. Kan dan jadi PANDA satu bulan lamanya!!!
Yang menang tu memang lah tahniah, yang kalah pulak jumpa pagi di Piala Dunia 2018 di Russia nanti!!
Ni ada lagu untuk semua peminat #GilaBola macam saya
Back to top Go down
cartise
police recruit (lower rank)
police recruit (lower rank)


Posts : 12
Join date : 13/07/2014

PostSubject: Re: Akhirnya Piala Dunia 2014!!   Tue Jul 15, 2014 11:02 am

Video ini memang besttt laaa! Malaysian style dan Joe Fizzow sangat bergaya la!! Hahaha.. Bola sepak dapat mengeratkan hubungan antara manusia tak kira umur, bangsa and jantina.. Sangat menakjubkan! Saya adalah salah seorang penonton yang berada di Dataran Merdeka untuk menyaksikan perlawanan akhir antara Germany dan Argentina.. Ribuan orang berkumpul di sana and selepas wisel akhir dituipkan.. Semua orang bersalam dengan satu sama lain..ini sangat menyentuhkan hati saya!
Back to top Go down
mania90
constabel (Lower rank)
constabel (Lower rank)


Posts : 28
Join date : 13/07/2014

PostSubject: Re: Akhirnya Piala Dunia 2014!!   Wed Jul 16, 2014 4:54 pm

perlawanan akhir piala dunia memang menarik terutama jerman yg sy sokong tu menang. tapi hari tu sy pi kerja ada banyak orang ambil MC, geram tu sebab banyak kera kena follow up.
Back to top Go down
xinken
police recruit (lower rank)
police recruit (lower rank)


Posts : 12
Join date : 10/06/2013

PostSubject: Re: Akhirnya Piala Dunia 2014!!   Thu Jul 17, 2014 5:45 pm

drekyee wrote:
Sampai jugak penghujung untuk piala bola 2014 ni!!
Nak tanya siapa yang menang untuk pertandingan pagi ni???
I tak tengok final kerana lepas Brazil kalah, tak ada mood pulak nak sambung tengok bola setip pagi.. Kan dan jadi PANDA satu bulan lamanya!!!
Yang menang tu memang lah tahniah, yang kalah pulak jumpa pagi di Piala Dunia 2018 di Russia nanti!!
Ni ada lagu untuk semua peminat #GilaBola macam saya

Dalam Video ni kan Joe Flizzow, Malaysia rapper yang handal tu??
I suka sangat dia punya video Apa Khabar yang dapat clik banyak di youtube jugak!!
Alangkah bagus kalau ada banyak syarikat yang menyokong artist tempatan bagi peluang untuk mereka mempersembahkan bakat Malaysia, Joe Flizzow ni memang bertuah boleh dapat video ni..
Back to top Go down
digymbreta
police recruit (lower rank)
police recruit (lower rank)


Posts : 16
Join date : 15/07/2014

PostSubject: Re: Akhirnya Piala Dunia 2014!!   Fri Jul 18, 2014 1:39 am

Bulan Piala Dunia..biasalah banyak orang MC..4 tahun sekali tu..bersabar la..hehe..Bagi peminat2 bola sepak yang mengorbankan masa rehat semata2nya untuk tengok bola pada lewat malam..akhirnya pasukan sokongan anda kalah..apa rasanya? Tak dapat bayangkan..rasanya akan sangat kecewa.. Pasal video tu..kucing tu sangat comel la dalam jersey tu..saya akan cuba dengan kucing saya..huhuhu..sebarkan lah video yang dapat meriangkan hati =)
Back to top Go down
happyday90
constabel (Lower rank)
constabel (Lower rank)


Posts : 22
Join date : 01/10/2013

PostSubject: Re: Akhirnya Piala Dunia 2014!!   Sat Jul 19, 2014 9:24 pm

masa perlawanan akhir saya juga ambil MC ,perlawanan akhir terlalu menarik nasib baik saya ada tengok jika tak saya akan menyesal seumur hidup..masa Germany masuk goal jeritan saya begitu kuat sekali ,hahaha..Germany patut menang sebab pasukannya amat bekerjasama dan pandai main bola.
Back to top Go down
racungoh
police recruit (lower rank)
police recruit (lower rank)


Posts : 4
Join date : 22/05/2013

PostSubject: Re: Akhirnya Piala Dunia 2014!!   Sun Jul 20, 2014 12:35 am

Memang menarik untuk kali ni punya Piala Dunia kerana banyak pasukan yang dikatakan boleh menang kalah teruk terutama Brazil yang kalah 7-1 dalam suku akhir!!
I sokong pasukan Germany dalam final, nasib baik pretasi mereka cukup baik dan ada pelatih yang handsome tu membuat perlawanan tak begitu memboringkan
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Akhirnya Piala Dunia 2014!!   Today at 4:08 pm

Back to top Go down
 
Akhirnya Piala Dunia 2014!!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Warung Sembang-Sembang :: Ruang sukan :: Dunia sukan-
Jump to: