Warung Sembang-Sembang

warung sembang-sembang..sembanglah disini...
 
HomeHome  Portal NewsPortal News  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 apa roadshow kat jalan pinang?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
cartise
police recruit (lower rank)
police recruit (lower rank)


Posts : 12
Join date : 13/07/2014

PostSubject: apa roadshow kat jalan pinang?    Sat Nov 14, 2015 11:43 am

pagi ni pukul 12pm pi KLCC ternampak ada truck besar yg warna ungu..
ada apa event ke? roadshow?
korang ada jumpa x?


Back to top Go down
mania90
constabel (Lower rank)
constabel (Lower rank)


Posts : 28
Join date : 13/07/2014

PostSubject: Re: apa roadshow kat jalan pinang?    Sat Nov 14, 2015 8:43 pm

dekat sogo juga ada..x tau lori ni utk apa.
Back to top Go down
digymbreta
police recruit (lower rank)
police recruit (lower rank)


Posts : 16
Join date : 15/07/2014

PostSubject: Re: apa roadshow kat jalan pinang?    Sun Nov 15, 2015 9:13 pm

mania90, tengok betol2 , ni bukan lori.. ni trak..
besarnya trak ungu ni..
hari ni sy ada pi klcc tapi x jumpa pun..
Back to top Go down
alyn
constabel (Lower rank)
constabel (Lower rank)


Posts : 28
Join date : 29/11/2013

PostSubject: Re: apa roadshow kat jalan pinang?    Sun Nov 15, 2015 11:25 pm

tadi pi seksyen 18 ada jumpa trak ni ..
byk orang himpun tengok ..
Back to top Go down
cartise
police recruit (lower rank)
police recruit (lower rank)


Posts : 12
Join date : 13/07/2014

PostSubject: Re: apa roadshow kat jalan pinang?    Mon Nov 16, 2015 9:31 pm

hari ni jumpa lagi trak ni ...
ada byk kereta fly fm , hot fm ,my fm... TV3 juga ada..
ni berita hangat ke???

Back to top Go down
mania90
constabel (Lower rank)
constabel (Lower rank)


Posts : 28
Join date : 13/07/2014

PostSubject: Re: apa roadshow kat jalan pinang?    Tue Nov 17, 2015 8:56 pm

untung la laki tu dpt temu ramah oleh TV3.. nanti akan muncul dlm TV..
ramai org dah jumpa trak ungu ni tapi x tau sebab kemunculannya.
Back to top Go down
digymbreta
police recruit (lower rank)
police recruit (lower rank)


Posts : 16
Join date : 15/07/2014

PostSubject: Re: apa roadshow kat jalan pinang?    Tue Nov 17, 2015 11:47 pm

tak sangka hari ni masih ada...sy jumpa di taipan
Back to top Go down
alyn
constabel (Lower rank)
constabel (Lower rank)


Posts : 28
Join date : 29/11/2013

PostSubject: Re: apa roadshow kat jalan pinang?    Wed Nov 18, 2015 10:43 pm

guitarist dan speaker.. mungkin memperkenalkan muzik baru..
Back to top Go down
digymbreta
police recruit (lower rank)
police recruit (lower rank)


Posts : 16
Join date : 15/07/2014

PostSubject: Re: apa roadshow kat jalan pinang?    Thu Nov 19, 2015 9:09 pm

http://theskop.com/2015/11/strim-muzik-yonder-percuma-eksklusif-untuk-pengguna-celcom/
trak ungu ni muncul sebab yonder muzik..
Back to top Go down
alyn
constabel (Lower rank)
constabel (Lower rank)


Posts : 28
Join date : 29/11/2013

PostSubject: Re: apa roadshow kat jalan pinang?    Thu Nov 19, 2015 9:25 pm

pertama kali dengar pasal yonder muzik.. bestnya dpt nikmati muzik.
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: apa roadshow kat jalan pinang?    Today at 6:44 pm

Back to top Go down
 
apa roadshow kat jalan pinang?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Warung Sembang-Sembang :: Ruang Komuniti :: Kopitiam Corner-
Jump to: