Warung Sembang-Sembang

warung sembang-sembang..sembanglah disini...
 
HomeHome  Portal NewsPortal News  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 penat tengok anak pompuan saya main hp

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
missycheesie
police recruit (lower rank)
police recruit (lower rank)


Posts : 11
Join date : 23/01/2012

PostSubject: penat tengok anak pompuan saya main hp   Mon Mar 17, 2014 7:24 pm

dah sebulan anak pompuan saya main hp setiap hari hingga pukul 3 pagi.. mula mula i ingat takp.. tapi lepas tengok bil bulan ni.. kena marah dia sikit.. sebab kena bayar RM 150... mmg geram. siapa juga kena masalah ni?
Back to top Go down
vivivi
police recruit (lower rank)
police recruit (lower rank)


Posts : 12
Join date : 09/02/2012

PostSubject: Re: penat tengok anak pompuan saya main hp   Tue Mar 18, 2014 8:18 pm

jgn risau.. kawan saya pun pernah kena bil yg mahal tu.. tapi diaorang cakap asalakan pakai pelan dan telco yg betui, bil takkan gitu mahal la.. boleh cuba Celcom Xpax promo yg baru tu..

Back to top Go down
ronlim
constabel (Lower rank)
constabel (Lower rank)


Posts : 20
Join date : 24/01/2012

PostSubject: Re: penat tengok anak pompuan saya main hp   Wed Mar 19, 2014 12:12 pm

anak laki saya jua mcm tu! geram betul saya. Tapi saya tak berani marah banyak sebab kanak kita hari ni sangat degil, kalao tak bagi apa yang mereka nak, takut mereka akan buat bukan-bukan. Sakit kepala saya Mad 
Back to top Go down
minzi
constabel (Lower rank)
constabel (Lower rank)


Posts : 24
Join date : 28/01/2012

PostSubject: Re: penat tengok anak pompuan saya main hp   Thu Mar 20, 2014 6:23 pm

cuba tengok video ni, lucu betul.

I rasa kalo guna pakej macam ni lebih bagui. Boleh mengehadkan penggunaan internet anak dan jimat wang.
Back to top Go down
zaqzaq
police recruit (lower rank)
police recruit (lower rank)


Posts : 14
Join date : 07/02/2012

PostSubject: Re: penat tengok anak pompuan saya main hp   Fri Mar 21, 2014 7:14 pm

Biasa tu sebab pengaruh ibubapa atau rakan-rakan yang mengguna hp. Jadi ibubapa kena menjadi teladan yang baik dan jangan terlalu membiarkan anak-anak buat apa sesuka hati sebelum terlambat.
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: penat tengok anak pompuan saya main hp   Today at 6:44 pm

Back to top Go down
 
penat tengok anak pompuan saya main hp
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Warung Sembang-Sembang :: Ruang Komuniti :: Keluarga dan teman2-
Jump to: